محیا جونی محیا جونی ، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
مهدیار جونی مهدیار جونی ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
 عشق من وبابایی عشق من وبابایی، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

ماجراهای دو وروجک

تولد گل دختری

1393/3/19 0:59
نویسنده : مامان الهام
760 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

 

سلام به گل دخترم و گل پسرم محبت

تولد تولد تولد گل دخترم مبارکجشنجشنجشن

فردا ساعت 11:45 قبل از ظهر به دنیا میایی ني ني شكلك

باید شمع هفت سالگیت فوت کنی عزیزم

 

ني ني شكلك

بعدا میام و عکسای تولد رو میزارم فعلا بای بای

اینم از عکسایی که قولشو داده بودم

 

البته اینم بگم دخترم هر سال از تولدت منتظر هستی که باز کی موقع تولدت میشه؟!!!متنظر

ولی امسال با کمال تعجبتعجبروز تولدت رو فراموش کرده بودی و این باعث خرسندی بنده شدخندونک تا طی یک برنامه غافلگیر کننده یه جشن کوچیک خانوادگی و چهارنفره راه بندازمجشنجشنجشنجشن

فدات بشه مامانی عزیزم بوس

ایشاالله 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زتده باشیبوس

پسندها (1)

نظرات (5)

محبوبه مامان الینا
19 خرداد 93 9:16
محیا جونی تولدت مبااااااااااااارک انشاله 120 سالگیتو جشن بگیری عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنون زن عمو جونم
سوگندجونی
19 خرداد 93 15:29
مبارکه محیا جونی
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانی
20 خرداد 93 10:33
سلام.توفیق الهی نصیبتان شده تشریف بیارید.منتظرتونیم
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید
مامان رها
20 خرداد 93 23:01
تولدت مبااااااااااااااااااااااااارک من منتظر عکسماااااااااااااااااازود بزار
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونیچشم حتما
مامان رها
21 خرداد 93 13:58
چه عکسای نازی منم تو جشن تولد امسالم از طرف اقایی غافلگیر شدم خیلی حال میده دختر ناز گلم تولدت مبارک و دنیا رو برات ستاره بارون ارزو میکنم این گلو ماچ از منو دخملی
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونی اینم بوسای من برای شما