محیا جونی محیا جونی ، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مهدیار جونی مهدیار جونی ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
 عشق من وبابایی عشق من وبابایی، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

ماجراهای دو وروجک

میریم اردوووو

1393/2/16 11:30
نویسنده : مامان الهام
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیزمحبت

و سلام به دو تا وروجکای ناز خودممحبت

امروز محیا جونی رو از طرف مدرسه شون بردند اردو. اونم کجا؟دربند.امیدوارم بهش خوش بگذره و به سلامتی هم بگردند.

یه کم استرس دارم از اینکه فرستادمش آخه یه کم بازیگوش و یه خرده هم شلوغ کار تشریف دارند.ولی فکر کنم از خانم معلم بیشتر از من حساب ببره.

اینم چند تا عکس برای اینکه پست خالی نباشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رها
20 اردیبهشت 93 15:29
سلام چه ناز گلایی من فکر کنم بالایی اقا پسرتون و پایینی خانوم گل حانومی من شما رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم منو بلینکی یادن نره ها بیا سر بطن و نظرتتو در مورد وبم بگوو
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم درست فکر کردید.باغث افتخاره.شما هم لینک شدید .حتما عزیزم