محیا جونی محیا جونی ، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
مهدیار جونی مهدیار جونی ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
 عشق من وبابایی عشق من وبابایی، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

ماجراهای دو وروجک

فصلی دوباره

1393/12/14 0:41
نویسنده : مامان الهام
554 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزان خودم مامانی شرمنده چشمای قشنگتون

خیلی وقته دلم میخواد بیام وبلاگتونو آپ کنم ولی نمیرسم از ی طرف کارای بیرون از طرف دیگه کارای خونه وبچه داری و  این وایبر بازی هاو وهزار تا دلیل دیگه .ولی از این به بعد قول میدم زود به زود بیام و بلاگتونو آپ کنم.

جونم براتون بگه  اول اینکه مهدیار جونی دندون چهارمی رو هم به سلامتی تو این مدت در آوردی و هنوز توکف پنجمیت موندیم که البته ی سفیدی که نشان از سر بر آوردنش باشه تو لثه هات دیده میشه انشاالله اونم به سلامتی در میاد. مبارکت باشه عزیزم.

دوم اینکه از 17 دیماه یعنی تقریبا دو هفته مونده به پایان دوازده چند قدمی رو برداشتی وطی دوشب کامل راه رفتی .قربون اون پاهای کوچولوت برم انشاالله بعدا قدمهای بزرگ برداری.

سوم اینکه خیلی بانمک و تودل برو شدی تو دهنت کلی حرف وکلمه هستش و به زبون کودکانت برام حرف میزنی ومنظورت رو میرسونی.

محیا جونی هم سخت مشغول کلاس و مدرسه و مشق البته گوش بازی و کامپیوتر بازی هستی و کلا وقتت پره مادر

حالا دیگه دیر وقته سر فرصت میام از کاراتون میگم وعکس هم میذارم.مغزم هنگ کرده وهیچی یادم نمیاد که بنویسمخندونک

بای بایبای بای

پسندها (1)

نظرات (1)

محمد
14 اسفند 93 22:57
سلام مهم اینه که حراج واقعی باشه... خریدی ارزان با تخفیف این روزای وبسایت تلیپ اینترنتی خرید کنید و در محل پرداخت کنید. telip.ir