محیا جونی محیا جونی ، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
مهدیار جونی مهدیار جونی ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
 عشق من وبابایی عشق من وبابایی، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

ماجراهای دو وروجک

محیا شناگر می شود!!!

1393/2/7 17:12
نویسنده : مامان الهام
749 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  به دو وروجک خودم

بلاخره گرفتاریها کم کم،کم شده و می تونم بیامو مطلب بذارم.

از هفته گذشته که قرار بوده محیا جونی رو از طرف مدرسه ببرن استخر ،خواب و خوراک نداشته و از بس ذوق داره که نگومنتظر مایویی که براش خریده بودیم چندین بار تو خونه پوشیده و در آورده

بلاخره روز موعود رسید و محیا به آرزوش رسید.

اما بگو از روز مادر و هدایای بنده از طرف دختر گلم و همسر عزیزم که البته به روایت تصویر

از طرف محیا جونی که واقعا سورپرایزم کرد به نیت خرید خوراکی با بابایی رفت بیرون  وبعد با یه دسته گل برگشت(خودت گلی  گل من)ماچماچماچ

و این هم از طرف همسر عزیزم

دست شما هم درد نکنه همسر عزیزم انشاالله روز مرد به همین زودیهاست جبران کنیم

و دیگه اینکه مهدیار عزیز هم سه ماهگی رو به سلامتی تموم کرد و وارد چهار ماهگی شد

موتور گازی سوار شدی پسرم

به چی فکر می کنی عزیزم

دو وروجک خودم

عشقولانه های خواهر و برادر

الهی فدای دوتاتون بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مهدیه
6 اردیبهشت 93 18:04
سلام دوست عزیزمم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان الهام
پاسخ
با کمال میل.اگه اجازه بدید شما رو لینک کنم و شما هم دو وروجک من لینک کنید تا دوستیمون ادامه داشته باشه
مامان مریم
8 اردیبهشت 93 8:33
الهی عزیزم. کاش خدا به محیا ی منم داداشی بده..خوشحالم ازآشناییتون.خصوصی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم.انشاالله .باعث افتخاره داشتن دوستی مثل شما.
مامی کیانا
8 اردیبهشت 93 12:13
سلام ماماني از اينكه به ما سر زديد ممنون واي چقدر دوست دارم يه بچه ديگه بيارم عاشق اينم كه الآن يه نوزاد اينقدري داشته باشم خداحفظتون كنه ايشالا دختر و پسر گلتون زير سايه پرمهر پدر و مادر بزرگ شن و خوشبخت باشن از آشناييتون خوشحالم
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم. خوشحال میشم با هم تیادل لینک داشته باشیم موافقید. الهی عزیزم .الان دیگه وقتشه به فکر یه دوردونه دیگه باشید اختلاف سنی خوبی خواهند داشت محیا و مهدیار من با هم 7 سال اختلاف سنی دارند و به نظر روانشناسان بهترین اختلاف سنی 3-5 سال هستش.بازم ممنون که به ما سر زدید.
نسرین
9 اردیبهشت 93 0:37
سلام عزیزم . با ا فتخار لینک شدید. چه عکس قشنگی خواهر و برادر با هم گرفتن .بعدا براشون خاطره میشه همین عکسا
مامان الهام
پاسخ
سلام نسرین جون باعث افتخاره.شما هم لینک شدید.ممنونم. واقعا همین طوره.در ضمن من هم عاشق کارهای هنری مخصوصا بافتنی هستم و هر از چند گاهی دست به میل میشم .
♥مرجان مامان آران و باران♥
10 اردیبهشت 93 10:53
سلام عزیزمم مرسی که به ما سر زدییییییی خدا دوتا گلای نازتو حفظ کنه من لینکتون کردم
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم.قربون شما.ممنون.باعث افتخارهشما هم لینک شدید.